Ledige Baner

Nu er det muligt at booke motionistbaner for sæson 2023-2024. Vi udlejer banerne efter først til mølle princippet.

Følg linket for at se de ledige tider.

Træningstider 2023-24

Se træningstiderne for 23-24 her.

Se samtidig oversigten for hvem I skal have som trænere: Senior - Ungdom

Nyheder fra

Svenstrup Badmintonklub2 dage siden
Brødrene Salling på medaljehøst i Rønde🏸🥇

Påsken er over os. Senior og ungsenior har trænet i hallen og enkelte ungdomsspillere har været til turnering.

For brødrene Salling var turen tirsdag gået til Rønde. Begge drenge kæmpede flot og hev flotte medaljer med hjem.

Lillebror Salling deltog i U13B, hvor det blev til en flot 1. plads i både HS og HD🥇🥇

Storebror Salling deltog i U15A. Her blev det også til en flot sejr i HS.🥇Det blev også til en fornem 2. plads i HD med Johannes fra Hobro, som også deltager på klubbens A+ træning om fredagen. Godt gået drenge!👏🥇
Svenstrup Badmintonklub3 dage siden
Yonex Open - U9D, U11/U13/U15ABCD👏🏸

D. 4.-5. maj er vi igen klar til at danne rammerne, om en fantastisk turnering for U9-15 spillere!😊

Tilmelding/invitation via badmintonplayer: #101923" target="_blank" rel="noreferrer">https://www.badmintonplayer.dk/DBF/Turnering/VisInvitation/#101923
❗️Sidste tilmeldingsfrist - Torsdag d. 18. april.

Ses vi? 😊🏸
Svenstrup Badmintonklub4 dage siden
Holdkampe, puljevindere og fællesskab! 👏🏸

I denne weekend har holdturneringen haft sidste spillerunde. Godt humør og fight på banerne er altid en kæmpe fornøjelse sammen med alle SBK'erne, store som små!
Alle har givet den gas gennem hele sæsonen og flere har opnået rigtig flotte resultater, men vigtigst af alt er det fællesskab, som det giver at spille på et holdkampshold. Herudover er det tydeligt, hvor meget alle spillere har udviklet sig og taget træningsindsatsen med ind i kampene på banerne - Super seje Svenstrup spillere!👏

💙U9
👉Holdet har i denne sæson været rigtig suveræne. Denne weekend var ikke en undtagelse, hvor det blev til 2 flotte sejre på 5-1 over Brønderslev og 4-3 over Triton. Holdet er ubesejret i denne sæson og dermed klar til DM for hold i april.
💙U11D piger
👉Pigerne spillede på hjemmebane, hvor det blev til en masse spændende og tætte kampe. En 4-2 sejr over Triton og et 2-4 nederlag til Gug. Seje piger!
💙U11B
👉Vinder flot 5-1 over Skalborg og taber desværre 1-5 til Gug. Holdet ender flot på førstepladsen og er dermed også klar til DM for hold!
💙U11D
👉Vinder 6-0 over Dall-Ferslev og taber desværre 2-4 til Gug. Holdet ender på en samlet 2. plads.
💙U13B 1
👉Vinder 5-1 over Hjørring og taber 0-6 til Hadsund. En flot 3. plads til holdet.
💙U13B 2
👉Vinder 5-1 over Hjørring og 6-0 over Team Stor Aalborg. Holdet ender flot på 2. pladsen.
💙U13D 1
👉Vinder 6-0 over Gug og 6-0 over Lindholm. Holdet er ubesejret i denne sæson og vinder derfor flot puljen og er klar til DM for hold.
💙U13D 2
👉Vinder 6-0 over Sejlflod og 6-0 over Bælum-Solbjerg. Holdet ender derfor også på 1. pladsen og er klar til DM for hold.
💙U13D 3
👉Resultater mangler
💙U15A
👉Vinder efter en flot og tæt kamp 4-3 over Bjergby/Triton og taber 1-5 til abc Aalborg efter flere gode kampe. Holdet ender på 4. pladsen.
💙U15C
👉Spillede mange gode og tætte kampe. Desværre med to nederlag på 2-4 og 0-6. Men flot kæmpet.
💙U17/U19B
👉Vinder 6-0 over Hjørring og 6-0 over Støvring. Holdet ender med at være ubesejret og vinder derfor puljen og er klar til DM for hold.
💙Serie 2
👉Holdet deltog på et afbud ved Final 4, om oprykning til Serie 1. Semifinalen imod Bjergby blev spillet med mange gode og tætte kampe. Desværre blev flere ikke marginaler ikke til SBK fordel og derfor et 1-7 nederlag.
💙Kredsserien
👉Spillede som tidligere nævnt den sidste kamp i oprykningsspillet, hvor det blev til en 10-3 sejr. Dermed skal den have fuld ild i en afgørende kvalifikationskamp om oprykning til Danmarksserien!

Godt gået alle sammen og stort tillykke med puljevinder titlerne til alle vinderne! Vi krydser fingre til DM 👏🏆

Støt vores