Klubtøj

Klubtøj fra Yonex

Vores samarbejdspartner Yonex står for vores nye klubtøj, som er gældende for sæsonerne 2023-2025. Tøjet skal holde i 2 sæsoner
Priser:
T-shirt – 1 stk. gratis (Gældende for 2 sæsoner)
Overdel – 250kr
Shorts/Skirt/dameshorts – 175kr
Bukser – 225kr

2023-2025

Gratis spillertrøje

SBK giver en gratis spillertrøje til alle ungdomsspillere, samt seniorturneringsspillere og endeligt spillere, som deltager i holdturneringen. Klubben stiller selvfølgelig en forventning om, at spillerne benytter sig af spillertrøjerne til holdkampe og åbne turneringer.

2023-2025

Hvordan bestiller jeg klubtøjet?

Vejledning til bestilling af SBK klubtøj ved Yonex

Bestilling af tøj sker via dette link: https://www.yonexosakashop.com/createuser/0ba32f8d-7712-478d-b7e3-bbb2473ddd52

OBS: Virker ovenstående link ikke, så kontakt Jonas. Linket virker nemlig blot i 3 dage efter det er udstedt.

1. Opret dig som bruger på ovenstående link.
    2. Herefter kommer du ind i shoppen.
    3. Du vælger Yonex som står i øverste menulinje.
    4. Vælg ”Beklædning”.
    5. Nu kan du vælge om det skal være herre eller dame.
    6. Når du har fundet produkt, skal du klikke en ekstra gang på billedet. Derefter vil du kunne se antal som er reserveret og dermed købe og lægge i indkøbskurv. Står der til gengæld nul, kan du ikke bestille, og du bedes kontakte og sende mail til klubbens ansvarlige, Jonas Sørig på mail: jonassorig@hotmail.com
    7. Husk at vælge NAVY BLUE som er SBK´s farve på Shirt/shorts/skirt.
    8. Du kan tilvælge køb af Navnetryk til dit tøj på ryggen – De fleste får trykt sit efternavn på ryggen.
    9. Når du har valgt alle de ønskede produkter – Tryk på indkøbskurven. Tjek at alt er som det skal være i kurven.
    10. GÅ TIL KASSEN og skriv rabatkoden: SVENSTRUPTSHIRT
    11. Udfyld check out med dine egne personlige oplysninger
    12. Vælg ”levering”. “Klublevering var desværre kun muligt i efteråret.
    13. BEKRÆFT BESTILLINGEN
    14. GODKEND ORDRE OG BETAL.

OBS: Der findes enkelte udvalgte produkter, som udover vores klubtøj kan købes til fordelagtig klubpris. Bl.a. en ekstra ensfarvet træningstrøje, sokker og hoodie. Disse er dog ikke en del af klubdragten/spillertøjet.