VICTOR DMU 2023

14. april – 16. april 2023

dmu fællestur – grindsted

Igen i år sætter vi en stor fed streg under FÆLLESTUR. Der skal selvfølgelig spilles en masse badminton og kæmpes det bedste, vi har lært, men det vigtigste er selvfølgelig hyggen og fællesskabet.
Vi har tradition for at være en af de klubber i DK med flest antal spillere. Sidst næsten 80 ungdomsspillere – Sejt!

Vi forsøger igen i år med forældrekørselsordning, både for at styrke fællesskabet men også for at holde prisen på et minimum. Klubben yder et stort tilskud til deltagergebyret, således den enkelte spiller kun skal betale 500 kroner (overnatning og forplejning).

For at turen kan lykkes, har vi brug for medrejsende forældre, som har lyst til at hjælpe med små praktiske opgaver samt kørsel mellem hallerne (til og fra overnatningssted og hallerne). Dertil skal der jo også hygges om spillerne – også om dem som ikke har sin mor eller far med.

Spørgsmål: Kontakt Jonas Sørig, jonassorig@hotmail.com

OBS: Ved denne turnering gælder særlige tilmeldingsvilkår. Er man eks. U11 C-D spiller, så skal man tilmelde sig i den øverste rækken.