VoksenFjer

Spil badminton uden fast makker

Har du lyst til at dyrke badminton som en sjov motionsform i et uforpligtigende fællesskab?

VoksenFjer er et tilbud til dig, som ønsker at dyrke motion i et godt fællesskab, hvor det sociale og sved på panden er i højsædet!
Træningen er udformet således, at alle kan deltage på tværs af niveau og alder. En gang om måneden vil der være en træner tilstede, hvor du har mulighed for at lære nye fif. Ellers omfatter træningen en let opvarmning og derefter kampe.

Du har også mulighed for at spille kampe, imod andre klubber. Vi har tilmeldt et hold i en “VoksenFjer” række. Dette er selvfølgelig valgfrit.

Træningstider

Mandag – 19.30 – 21.00
Onsdag – 20.30 – 22.00
Sæsonen forløber i perioden 14. august 2023 – 29. maj 2024
Træner på holdet i sæson 2023-2024 er Kasper Winther. 1 gang månedligt kigger cheftræner Jonas Sørig forbi til nye input af teknik og spil.

Kontingent/tilmeld

Kontingentet for hele sæsonen er 1050kr om mandagen, samt 600kr om onsdagen. inkl. bolde. Kontingentet halveres pr. 1.1.24 for den resterende sæson.

Facebookgruppe

Vi har en facebookgruppe til klubbens VoksenFjer spillere, hvor der løbende kommer informationer vedrørende nyttige oplysninger, kampe mv. Hvis man ikke er blevet tilføjet af andre i grupperne kan man selv ansøge om adgang.

Facebookgruppen kan findes ved at følge linket her.

Svenstrup Badmintonklub

Svenstrup Skolehal