Turnering

Turneringer 2023-2024

Når man skal tilmelde sig turneringer, så bruger man hjemmesiden Badmintonplayer.dk – Herpå kan man både finde aktuelle turneringer, finde program for turneringerne, se resultater, samt se ranglisteplacering for spillere.
Nedenfor linker vi direkte til sæsonplanen på BadmintonPlayer, hvor man kan finde alle turneringer.

Husk:  SBK’s egne åbne turneringer er gratis for SBK’er. Deltagergebyret bliver automatisk refunderet efter turneringen.

Fællesturneringer

SBK elsker at tage til turneringer sammen! Vores trænere tager ofte turen ud i hallerne til udvalgte turneringer i lokalområdet.
Trænerne melder ud, hvilke turneringer, som de tager med til på vores facebookgruppe for ungdom, hvor man også har mulighed for at efterlyse makkere til double og mix.

Hvis I ikke allerede er medlem i gruppen for jeres årgang, så kan man ansøge om adgang. https://www.facebook.com/groups/481706950811822